2013 m. kovo 21 d.

Asmeniška ...

Niekad pati nerašydavau įrašų, bet manau šiandien tinkamiausia diena parašyti savo pirmąjį įrašą savo blog`e :)
Ši diena dar tik prasidėjo, o man jau ir įpusėjo, nes turėjau rimtą priežastį anksti keltis (turiu omeny, anksčiau nei įprastai). Galiausiai pradėjau galvoti, kad paprastai dėl to žmogus būtų nepatenkintas, bet aš kaip niekad labai džiaugiausi, nors miegojau mažai ir net nepasakyčiau, kad gerai. Žinojau, kad manęs laukia sunkus profesinis rytas, papildoma įtampa nei įprastai, bet tikriausiai pirmą kartą gyvenime, to tikrai nuoširdžiai troškau. Panašus jausmas būna, kai tinkamai pasiruoši kontroliniui, egzaminui ar pan. ir tikiesi labai gerų rezultatų. Nors žinojau, kad tinkamai nepasiruošiu, tiesiog visų situacijų negali numatyti, kad ir kaip analitiškai mąstytum į kitų žmonių galvas nevisada įlįsi, bet vistiek jaudino (gerąja prasme) tas laukimas :).
Šen ypatinga diena man: žiemiškas pavasaris (neatsimenu kada būtų taip šalta kovo antroj pusėj), vardadienis (aš labai džiaugiuos, kad jis tik kartą metuose!), du metai profesinės veiklos, nauji žingsneliai jau pažįstamuose ritmuose, naujas projektas su naujais iššūkiais. Tiek progų, anea? :) .. Ir kas keisčiausia, truputį pagalvojus, jų buvo ne ką mažiau vakar, užvakar ar bus rytoj, poryt, tik dažniausiai nesusimąstom apie tai, nors tikrai verta!
Apskritai, pastarieji metai man buvo pilni išbandymų, netikėtumų, gerų/blogų patyrimų. Visi šie pokyčiai, visi šie nesibaigiantys virsmai, kurie privertė mane pratylėti metus ar ilgiau... Tikiu, noriu tikėti, kad pagaliau saulės spindulėlis pradės šviesti ir mano širdyje...
Labai noriu padėkoti Tau, tikram draugui, kuris buvo su manimi, kai net aš pati nenorėjau, kad būtum šalia.
Aš linkiu Jums laimės!!! 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą